Hur många gånger kommer jag göra nya försök?

Om man ska göra ytterligare ett försök, det blir nog sjuttioefte gången, det är ju två år sedan jag skrev något nu såg jag, illa, helt otroligt att bloggen fanns kvar.

Bor i linkan nu, stack från v-vik 2010 men mellanlandade i stockholm två månader, har träffat en ny kille som jag har flyttat in hos, lilla Zigge fick följa med mig och han har fått en tjej, lilla Wilma som han inte tycker om så mycket, han attakerar och biter henne! men ibland så är dom söta mot varandra iallafall.

Började ett nytt jobb i onsdags via Uniflex på tekniska verken, det är mest kaos i mitt huvud, förhoppningsvis så kommer jag in i det snart! har aldrig varit uthyrd så här förut, men det är nog ganska kul att få hoppa runt lite och få prova på lite olika saker.

nu blir det förhoppningsvis inlägg lite oftare än vartannat år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0