den senaste tiden...

jag vet att jag är dålig på att skriva, glömmer ofta bort denna blogg och känner heller inte särskilt ofta för att uppdatera heller.
det är svårt att skriva om sina tankar och känslor, nog finns dom där men att få ner dom som ord är inte så lätt.
den senaste tiden har jag känt tomhet, det är något som saknas i mitt liv för attt allt ska kännas något bättre och när allt inte går som man vill och önskar så känner man sig så otroligt maktlös, att inte ha koll på situationer är inte ok för mig... nu kändes det som om det blev en del svammel.
hur som, jag har en dröm och jag tänker kämpa för den. jag är inte änns 50% säker på att jag kommer nå den, men jag vill inte ge upp den, inte ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0