Ledig dag!!

Ledig idag!!! fy så skönt!!!!
men vaken tidigt är jag allafall, det är Daniel förbannade väckarklocka som väcker mig.. grrr :(
Vad gör man en dag när man är ledig då? ingen aning... typ ingenting kan jag tänka mig.

måste sluta med dom dumma ögondropparna, köpte det i förrgår har blivit så konstig i ögonen sen jag började jobba hos Mattias, men nu har jag fått ont i ena ögat istället, hur bra va dom dropparna då??ska strunta i dom så kanske det blir bättre.

imorron blir det full fart hela dagen, på dagen ska jag på 2-års kalas, Elins son fyller år, hon ville inte att han skulle få nått som va en massa delar så hon behövde städa så mycket, så det vart nått ännu värre!! en elgittar hahaha hon o Daniel kommer bli gaaaaaalna!!! LOL fast leo kommer tycka om den :P och det är väll huvudsaken.
på kvällen ska vi tränga ihop oss en massa människor i partybilen och dra till Oskarshamn på inflyttningsfest eller vad man ska kalla det, det är ju ett år sedan han flyttade dit, hur som så kommer det bli roligt allafall för tråkigt är svårt att ha i hans sällskap :D
Nu blir det Frulle och läsa tidning, lungn start på dagen ... iofs så kommer hela dagen vara lugn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0