framtid??

idag har varit en extremt tråkdag, inget att göra på jobbet, sen va vi på soc ang. familjehem, givetvis hade vi delade meningar, han va för jag emot.. ska höra av oss på måndag om vad vi tycker och tänker.
sen gick han o tjurade medans jag gick i typ 3 affärer.
vi pratade om floristjobben jag hittade o vill söka, han va såååååå för o ville absolut att jag skulle söka, MEN!!! han kommer aaaaaaaldrig flytta från stan själv. ehh hallåå... vi är gifta.... bör man kanske inte bo tillsammans då? varför varför varför... han har alltid fått sin vilja fram under dessa 12 år. varför ska han hålla på så här.
det är extremt irriterande, ringde min syster direkt efter att han gått ut en sväng nu ikväll... hon förslog att vi skulle gå äktenskapsrådgivning.. illa varit gifta i 1,5 år o är i behov av det....

nu ska jag gå o fortsätta tjura lite till ett slag..


Kommentarer
Postat av: Maria

Å tråkigt att det är så. Hoppas det löser sig. Jag vet ju inte hur illa det är men om det känns väldigt illa så kan ju någon typ av rådgivning säkert vara bra. Men det får man ju känna efter själv.

Massa kramar

2009-10-08 @ 22:03:52
URL: http://hundramil.blogspot.com
Postat av: Lotta

Förstår att det känns tufft att behöva gå på rådgivning redan. Men jag tror ni behöver prata med någon opartisk person, någon som inte känner någon av er.Släkt och vänner väljer ju gärna sida vare sig man vill eller inte. Någonting måste ni ju göra för att lösa det här.



2009-10-25 @ 10:27:02
Postat av: Anonym

När jag såg ditt kort blev mycket rädd på ett dåligt sätt....

Du har varit i mina drömmar.



Jag har en drömm jag vill att du ska tyda, det är så jag hittade till den här sidan...



Min mail adress är [email protected]



Hoppas du hör av dig!

2009-12-01 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0