en trött dag på kontoret

hej hela världen....

idag är ingen bra dag... vaknade 05,15 hur kul va det? det värsta va väll att jag va pigg då oxå, det kan jag inte påstå att jag är nu, jag är så trött så jag mår illa... skulle vilja ha en säng här på kontoret, har sagt det till chefen men han tyckte inte riktigt som jag... förstår inte varför?? :P
sitter här med trötta ögon o ska försöka jobba...
ikväll är jag Rossi vakt oxå, tills imorron..ska bli roligt, blir troligen ut i skogen då, han älskar ju att vara där ute och jag oxå för den delen.

nä dax att återvända till verkligheten... satt visst o dagdrömmde lite haha, händer ganska ofta nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tack. Ja jag har nog faktiskt fått humorn från honom tror jag. Man kan nästan tro att han är blondin för han är riktigt korkad ibland haha.

Kram

2009-10-05 @ 22:40:11
URL: http://hundramil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0