sliten o grå

Känner mig totalt grå idag. läkaren vill ju att jag ändrar på mina med... så nu känner jag mig helt förstörd, kände mig bättre med dom gammla..

oså har arbetsförmedlingen skickat brev till mig och tvingat mig att söka jobb i stockholm, precis som om jag vill bo där... inte!!!!
men man måste ju söka, så det är ju bara o göra det, dom kollar ju upp mig.....
fortfarande fast i sl... älskar det spelet! det är ju bara såå roligt nu när man har vänner där inne oxå... har tillomed tvingat dit fiffi.. hon ger mig en vecka där :D vilket är väldigt generöst... :D så ikväll ska Ladylinn och Finnole på partaj i SS o driva folk till vansinne.. hehehe.. :P

måste gå o fixa nått o äta...... vill inte gå ner mer nu, så jag äter jämt nu oavsett om jag är hungrig eller ej....... min ämnesomsättning är totalt galen

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas allt blir bättre!



mvh

2009-04-16 @ 19:19:45
URL: http://www.pokercreep.com
Postat av: frida

halloj länge sen du skrev nu ...

har du lessnat på bloggen , saknar dig iallafall

kram

2009-08-09 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0