Lovsång

har varit hos Helene i ett dygn, va ute i deras stuga, gick i skogen så man nästan skulle tro att benen skulle trilla av, så mör va jag. shit va bra jag sov där ute!!!
vi hittade inte mycket svamp, men mysigt va det.

måste dela med mig av en lovsång som jag älskar så mycket, det är bara så fantastisk!!!

smaka och se att gud är god
han styrker den trötte,
ger den kraftlöse mod
smaka och se, smaka och se
öppna din dörr för herren
öppna din dörr för herren


vänta efter herren
han ska göra det
han ska mätta din själs begär
vänta efter herren
han som känenr dig så väl
och vet vad du behöver


Kommentarer
Postat av: Maria

hehe thanx, den finns nog kvar åt dig också :)

2008-09-05 @ 17:49:03
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Maria

hejhej. Du om du inte redan gjort det så kolla min blogg. Där har jag lagt ut första delen av min självbiografi, blev en kort en. kom på att du ju ville läsa och lite brist på annat så lade jag ut en del :) Kram

2008-09-07 @ 10:17:36
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0