orkar inte mera!!

Seriöst, jag flyttar snart! jag orkar snart inte mera, min kropp kommer snart att kolappsa!
Värmen tar dö på mig, fattar inte varör det ska vara så vansinnigt hett!! man kanske ska skaffa sig en sommarstuga i kiruna, det är trotts allt bara 18-20 grader där uppe, då orkar man ju tillomed att göra saker och hemmet behöver inte förfalla. till o med Zigge tycker det är varmt, han ligger bara o slappar, orkar inte änns tvätta pälsen.
jag hällde upp svalt o skönt vatten i badkaret innan så lilla zigge fick svalka sina kokheta trampdyner, stackarn det måste va jobbigt att ha grå päls en sån här varm dag, man kanske ska raka han?
har massa saker jag måste ta tag i, men jag orkar inte i äckel värmen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man ska vara glad att man inte är ett djur i alla fall :) Var på lysingsbadet igår och då var det en familj som hade med sig en hund. Tyckte så synd om den hunden för han visste inte vart han skulle ta vägen. Han hittade en skuggplätt under ett bord så han lade sig där men han tyckte till och med det var för varmt där så han gick snart därifrån, han bara irrade omkring lixom. Stackars djur.

Du får följa med oss upp till norrbotten nästa år, min mammakomemr därifrån så vi ska till Töre :) Läste broschyrer från Kalix kommun och man kan tydligen gå på myggsafari där, lust att hänga mé?? :)

Tack för komplimangen, gillar dengröna också så hoppas den får vara kvar ett tag nu så jag inte får för mig att byta igen :)

2008-07-28 @ 21:32:34
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

låter frestande att följa med upp men MYGGSAFARI? vad är det?? låter helt bissart.

stackars lilla hund, man tycker ju att folk borde förstå bättre än så.

2008-07-29 @ 11:51:20
Postat av: Maria

haha jadu, undrar också vad myggsafari är. Skulle vara intressant att testa men som sagt så tvivlar jag på att jag får med mig någon på det :)

2008-07-29 @ 14:27:23
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

kanske med 15 stift myggmedel på sig, då kanske man kan få med sig nån :D

2008-07-29 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0