Olidligt hett!



HERRE GUD!! jag tror jag smälter snart, det här är olidligt!!! det är 29 grader i skuggan, det är ju helt vansinnigt! man svettas bort snart är det bara en blöt fläck kvar av mig, va o hjälpte daniel med att vattna hos hans föräldrar, o getingarna jagade mig, hatar!!! getingar! i panik flydde jag hem på moppen och inte änns i 55 så blev jag sval, även då skitvarmt, direkt när jag gick av moppen höll jag på att dö, ännu mera getingar o ännu mera värme, sprang upp i lägenheten, öppnade frysen och klämde in mig där ett slag....sköööönt! längtar så mycket till hösten!

ikväll blir det Rapsody in rock, har aldrig varit på det förut, hade det inte varit för att vi fick biljetterna av D,s mor och far så skulle vi inte haft råd att gå heller, men tack vare dom så får vi sitta på parkett A. kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha vad go du är. Kan se framför mig hur getingarna svärmar efter dig på motorcykeln, synd att jag inte var där emd kameran :)

Hopaps ni får det skoj på Rapsody in rock. Vilka artister är det med förresten förutom Robert Wells? För jag antar att han är med hehe.

Kram

2008-07-27 @ 22:05:39
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0