Irriterad!!!

Nu har jag fått NOG! nu orkar jag inte längre, nä det gäller inte värmen den här gången utan mitt "underbara" jobb. ska sluta så är det bara, har ägnat dagen åt att skriva en bra CV, hur svårt som helst, men lyckades tillslut att skriva så pass bra att till o med Daniel ville anställa mig.. haha, det låter ju skitbra, hoppas bara att det finns nån företagare i V-vik som gillar det så mycket oxå.
min kära chef ringde idag o gnällde om fröerna att om jag inte skickade in dom innan iövermorgon så kunde jag se fram emot 6 månaders gratis jobb, snälla nån jag har ju själv haft weibulls fröer när jag hade butiken i överum o dom måste ha fröerna SENAST september, jag vet ju att det är så, så 6 månaders gratis jobb, kiss my ass, det gjorde bara så jag blev mer motiverad till att söka en annan tjänst, ska ligga i som bara den nu, ska skriva ut min CV men behöver en färgskrivare eftersom jag har en bild på mig själv på den oxå...
så nu blir det upp klockan 6, börja jobba 8, tokräkna fröer o ringa schenker. kuligt värre .

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååå vilken störig chef du har. Hoppas du hittar nåt lite roliager jobb med trevligare chefer, och se för fasiken till att få lönerna när du ska. Ställ lite krav bruden ;) Kram

2008-07-29 @ 21:40:46
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

har gjort det, fick gnälla förra lönen, det va inte roligt men jag fick den till slut iallafall. :)

2008-07-29 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0