ett slag sedan

Det är ju ett slag sedan man skrev, man kan ju fråga sig varför jag änns skaffade en blogg eller varför jag änns har den kvar! det va ju så roligt ibörjan.
I helgen är det MC dagarna här i v-vik, vi (jag, daniel o mattias) har varit ute på gränsö idag hittade massa skoj, va ute efter en ny hjälm, visste exakt vad jag ville ha men jag lovar ALLA! märken fanns utom det som jag letade efter, störigt värre! jag rösta på årets "guldbåge" oxå, en snygg neonrosa mc med silvrig sadel o backspegel formad som en stjärna o tanklocket va en prinsesskrona, givetvis fick den min röst!
kom inte hem tomhänt iallafall hittade en snygg gortex jacka som va rosa, vit o svart det får bli min moppe jacka, ok ok jag vet att jag har en röd moppe så rosa va väll kanske ingen hit, men den va sååå snygg!
ikväll blir det varma mackor o film hos mattias.

Kommentarer
Postat av: Maria

hejhej. Kul att se att du uppdaterar lite här nu :) Fick inte du en ny moppehjälm när du fyllde år?? Ska du ha en till?? :)

Hoppas ni får en mysig filmkväll.

Kramiz

2008-07-25 @ 21:49:30
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

hjälmen jag fick då, passade inte så bra, ojämn skalle som jag har så klämmde den lite överallt :) så det får bli en annan, har sett en jag vill ha i samma märke jag har nu o den är vrål skön.

kram

2008-07-26 @ 10:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0