Lördags besvikelse

Skulle ut o kolla in det nya stället Palladium här i V-vik i helgen, hade ganska höga förväntningar, man har ju hört att dom ska ha så extremt mycket pengar så då hoppas man ju oxå att det ska vara riktigt inbjudande, när dom har möjligheterna.
halv 1 kom taxin o halv 2 va taxin hemma med oss igen.......... bra betyg då eller??
hemskt att säga det men jag föredrar skrikiga o högljudda Stadt, kollar man palladiums hemsida så ser det typ ut som ett hubbabubba paket men skenet o ryktena kan bedra! det va stelt, helt vita väggar o stål räcken absolut inget kul ställe, o inget jag tänker gå till igen.

Kommentarer
Postat av: ida

neeej vad trist =( du hade ju förväntningar men vi kan kanske fara å kolla ändå då jag hälsar på?
min granne har blivit vräkt nu
jiipiii!!!!!
kram

2008-01-21 @ 17:50:55
Postat av: Anonym

klart vi kan gå in o kolla när du kommer nästa gång Ida!

2008-01-21 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0