bara 5 månader kvar :)

igår va jag på stan o kollade lite på resterna av rean, hittade ett par skor o en tunika som fick följa med hem.
hittade även ett skitfint underklädes set i cream färg  som jag ska ha den 20 JUNI!!! :) det va inte på rea men jag gillade det jättemycket så daniel köpte det åt mig.
har ändrat vigselringen nu oxå, kom på den brillianta iden att jag kunde ju lämna in eget guld så kunde vi ju komma billigare undan så vi sparade 2000:- skitbra!
ringen blir inte så avancerad, bara en lite smalare än förlovningsringen, hammrad o en sten i, men jag tror att jag trivs bättre i den.
måste sy in klänningen snart oxå... bara 5 månader kvar :D

Kommentarer
Postat av: frida

hejhej här är det 15 minus vidrigt va?!!
kram

2008-01-31 @ 17:22:01
Postat av: ida

en massa beröm för den vackra brölopsinbjudan, vad duktig du är!!

2008-02-08 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0