yey..Linköping here i come!

jag ska åka till lkpg idaga iallafall, fick ju pengar till slut, förstår inte varför dom väntar in till sista dagen på månaden med att betala??
ska bli skönt att komma bort ett slag iallafall, på lördag är lotta i södertälje så då ska jag bara gå på stan o njuta av att vara borta fråb v-vik, på kvällen ska vi ut o parta lite, det va länge sedan jag va ute det ska bli skoooj!!

bakade kladdkaka igår, o kunde inte äta upp det jag tog, blev äcklad av allt socker, skulle det ha hänt för 1 månad sedan? NEEJ inte direkt! försöker verkligen vara nyttig nu, har bara ätit godis 1 gång på 3 veckor, fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: frida

åherregud!!!!!!
linn hittade ett gått hårstå på mig för nån dag sen, ska inte rycka bort det så du får se det då jag kommer å hälsar på,nu blir vi tanter =(
kram

2008-02-29 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0