ett nytt försök



man kanske ska försöka sig på att skriva lite i sin blogg nu igen, det går verkligen i vågor med det intresset :S

igår va det 1.a advent, finns det något mer underbart än väntan på julen, alla förberledelser.
nästan alla julklappar är inhandlade och igår bakade även jag och Daniel pepparkakor, idag blir det lussebullebak...mmmmm

Kajsa va här i helgen så vi o Karin kunde planera lite för festen vi ska ha den 13 dec. vet inte riktigt om vi kom på nått mer än vad vi redan har gjort . jo det är klart, jag och kajsa kom ju på hur det alternativa lussetåget ska vara, längtar, för vi kommer ha såå kul med det :P
sista anmälningsdagen är på onsdag och det är inte många anmälda, så lokalen kan jag avboka. tråkigt när man är ute i så god tid som vi har varit så kan ändå inte folk komma, är det kuvert avgiften som skrämmer kanske?? inte vet jag för folk säger ju inget. hursom dom som kommer , kommer att ha skitkul! det ska vi se till!!!

har börjat spela Second Life oxå, herregud jag är helt fast, har lurat in kajsa, karin o daniel dit oxå. hehe.... så jag måste säga att det är så mycket roligare då att spela när det är folk där inne man känner :D

ska försöka skriva oftare nu... hehe, den har man ju inte sagt förr :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du lägger upp lite fina bilder här från festen imorgon. Synd att jag inte kunde komma. Hur många är det som anmält sig? Kram

2008-12-12 @ 12:01:11
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: frida

hoppas du har det jättetrevligt på din fest =)

hade varit kul att var där!

kram.

2008-12-13 @ 17:15:21
Postat av: Linda

bilder kommer, väntar bara på att andreas ska komma hit med kopior..... festen va grymt rolig, fast jag fick i mig en snaps för mycket :( så jag spårade ur.......

2008-12-14 @ 13:03:01
Postat av: Maria

ojdå, inte vanligt att du tar för mycket och spårar ur :)

2008-12-14 @ 17:06:08
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

nej det va en engångs företelse oxå!! kommer inga bilder... är sjuk så jag orkar inte med det just nu.. men på fb kryllar det av bilder från julfesten

2008-12-16 @ 08:59:19
Postat av: Maria

jag har dessvärre avregistrerat mig från fb

2008-12-16 @ 10:46:46
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

ajajaj.... det va inte bra :(

2008-12-16 @ 18:41:56
Postat av: Maria

hejhej.

Tack så jättemycket för julkortet.

Ha en underbar jul för det ska jag ha :)

Kram

2008-12-23 @ 11:22:14
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0