regn, regn och åter regn!

har varit på stan med Maria, tyvärr vart det inte så länge, hon måde inte så bra, jag lovar att det va muffisen, jag blev oxå konstig ska aldrig mera köpa den iallafall!
När jag åkte ner på stan för att träffa henne så smarta D att jag skulle ta på mig regnbrallerna, men som en trotsig unge så vägrade jag, men halvvägs på moppen så upptäckte jag att det va ju inte en sån dum idé, men sket idet o åkte vidare, när jag kom fram så va jag lika blöt som om jag lika gärna hade kunnat hoppa rekt ut i i sjön, vi kollade lite i affärer, fikade på Mc donalds o när vi kom in där så började det störtregna, helt vannsigt! som om nån tog en bit av havet o kastade det över oss, vi funderade ett slag på om vi skulle äta ute.....men det blev inte så, undra varför??
efter det så gick vi till Presentidé o kollade på grejer hittade ölspelet där, berättade att jag hade det hemma, o Maria ville spela nästa fest, bäst jag börjar leta:)

sen gick maria hem o jag drog oxå hem, låg en timme i badet, med min badörts tepåse, hehe...luktar rosor om mig nu :D fast det ska det väll göra om en florist! :P

sedan satt jag på msn lääänge o pratade med en som jag inte har träffat på oj jag minns inte hur länge sedan, vi kom iallafall överänns om att inte förlora kontakten igen.

nu blir det lite träning o sedan slapp, imorgon blir det US o lunch med min syster.

Kommentarer
Postat av: Maria

Thanx vännen :) Finns så mycket mer jag skulel vilja göra men det får bli en senare fråga :) Blev du också konstig av muffinsen?? hur då?? Då vard et den jag reagerade på då. Tog ju som sagt två tabletter innan jag gick och då brukar jag nästan bli förstoppad så blev själv lite förvånad. Lycka till imorgon. Ska tänka på dig.

Puss och kram

2008-08-05 @ 21:04:19
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

om man säger så här, det vart toan när jag kom hem. :)

jag lovar att det va den, matförgiftning eller nått??

2008-08-06 @ 05:44:44
Postat av: Maria

Tack, du rä för go du. Har nässelte hemma som jag vet också ska ha en lugnande effekt, tänkte prova det ikväll. Provar allt lixom!

Sov 4 timmar inatt ca. Vaknade kl. 4 och har fortfarande inte lyckats somna om och det känns inte som att jag kommer göra det heller så ingen idé att försöka längre.

Kram

2008-08-06 @ 06:46:04
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0