minnen.

Blev lite deppig nu, man har försökt att lägga hela butikstiden bakom sig även om det va ett helvete så va det ändå en av mina stora drömmar, att få ha en alldels egen butik, där jag kunde få göra exakt va jag ville, ingen kunde säga nått, det va helt enkelt mitt! det är ett år sedan jag stängde nu och jag hade stor ångest då, tänk själv att dina drömmar gå i kras o du kan inte göra nått.....  jag har försökt att bearbeta den förlusten så gott jag kan och idag när posten kom, så blev jag skit depprimerad, jag fick en stoooor fet katalog från nått nytt företag som säljer till florister "för den kreativa floristen" stog det på den då bröt jag ihop, alla minnen kom igen, åhhhh jag skulle kunna göra vad som hellst för att få äga min affär igen!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

men vännen då. Snälla, öppna gina tricot eller nåt liknande. Shit vad du kommer tjäna kosing för det skulle gå sååååå bra. Då skulle du kunna bjuda alla till Bonbonland nästa år hehe

Läste att du skriver novell. Hoppas man får läsa den sen också :)

Kram

2008-08-12 @ 16:21:55
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

skulle gärna öppna nått snart! men jag har förmycket lån nu sen överum så det får vänta 10 år, tills lånen är borta :(

klart du ska få läsa min novell sedan. om det blir bra så har jag funderingar på att skriva en självbiografi. skulle va kul.

kram

2008-08-12 @ 16:38:22
Postat av: Maria

aha, samma dröm som jag. Om självbiografi alltså. Tänkte också göra det så småningom, elelr försöka i alla fall. Men måste vänta till rätt tillfälle ges lixom.

Kram

2008-08-12 @ 16:57:40
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

det är verkligen värt ett försök att skriva. skulle va kul o läsa din :)

2008-08-12 @ 17:14:27
Postat av: Maria

jo jag har skrivit en del men långt ifrån perfekt. Men någon gång kanske det blir nåt .)

2008-08-12 @ 17:32:18
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad spännande, snälla kan jag inte få titta lite nångång :) vore jättekul

2008-08-12 @ 17:34:02
Postat av: Maria

hehe klart du får, om du lovar att inte bli mörkrädd :)



Ska du inte ha den cardiganen då?? Kan kolla på den. Eller så kan du ta ett kort på den och skicka över :)

2008-08-12 @ 17:51:04
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

blir nog inte mörkrädd :) kan ta kort på den, gör det senare. snart ska jag fixa mat Mattias kommer över så vi ska käka lite

2008-08-12 @ 18:06:21
Postat av: Maria

Hoppas ni har det mysigt ;) kram

2008-08-12 @ 20:27:47
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0