måndag...igen!

Fiskade i helgen, men det vart mera strss av alla getingar än fiske, så fort det kom en geting kastade jag iväg spöet, helt otroligt att det inte hamnade i vattnet :) fick bara en abborre men den va rejäl så den räckte för en person iallafall, och den va sååå god, min syster fick 2 :( jaja det går säkert bättre nästa gång.
annars så har jag o Lotta inte gjort så mycket i helgen, tog en sväng på stan o kollade lite men gick hemåt ganska snabbt för hettans skull, men TACK o lov!! så regnar det idag!! så idag är det faaantastiskt väder :D skönt med lite kyla nu efter dom dagarna det har varait över 30 grader ute, det blir liksom förmycket.
idag blir det att jobba på karlssons, imorgon ska jag ut på stan med Maria, det är ett slag sedan vi träffades så det ska bli roligt, henne har man aldrig tråkigt med, hon kan konsten att liva upp stämningen!
på onsdag blir det Linköping, ska till US igen, ska diskutera p-pillrena jag fick som suger livet ur mig, dom måste slå ut min andra medecin, annars kan man inte må så! sedan blir det lunch får väll se om det blir med mamma eller så drar jag till Ekkällan där Kajsa jobbar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan få följa med mig till Walters imorgon, jag ska ta ID-kort. Så kan vi skratta gott åt bilderna sen haha. Du brukar ha rätt lätt till skratt så blir nog ingen konst :)

2008-08-04 @ 15:31:34
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Maria

Ååååå jättesnällt alltså. Får se om jag kan äta på stan idag, mår lite illa på grund av att jag sovit för dåligt och min mage är ur balans. Men det är ju ett par timmar kvar så hinner ju ändra sig :) Kram

2008-08-05 @ 10:08:51
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0