jobba dag

Måste åka o jobba idag och jag ser inte fram emot det direkt, vantrivs nått så sjukt mycket. eter det så ska jag ner på arbetsförmedlingen, kanske bra o skriva in sig jobbar ju trots allt bara timmar. sedan blir det försäkringskassan, min läkare har skrivit i hop ett par papper så jag kan ansöka om sjukbidrag, hoppas jag inte får avslag.

Är lite orolig för Zigge oxå min älskade lilla kisse, han kräks massor hela tiden, hela tiden va kanske lite överdrivet men flera gånger om dan, vilket inte är särskilt normalt för honom, får väll övervaka ett slag till o se hur det blir.

ska väll äta min frukost nu och dra iväg sedan :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker synd om dig som måste jobba på ett sånt skitställe. Hopaps du får nåt napp snart.

Får man fråga varför du ska få sjukbidrag?

Läste att du är med zigge till Linköping idag. hoppas det ordnat sig. Tog ni honom på moppen eller?? hehe. Krammiz

2008-08-13 @ 15:07:42
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

:) moppen.. vi lånade daniels föräldrars bil. varför jag vill ha sjukbidrag.. det kan vi ta när vi ses. kram

2008-08-13 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0