helgen

mår lite halv pissigt som vanligt! känner fortfarande att jag måste göra nått snart, att jag måste komma iväg men som tur är så är det lite inplanerat nu ett slag framöver.
på fredag ska jag , daniel, mattias, patrik o Frida ha matlagningskväll, skit kul brukar det bli
på lördag ska jag nånstans men vet inte vart... antingen till andreas eller Maria, vad köper man föressten till en 30 åring som man inte känner så väl?
lördagen därpå är det kräftskiva hos mattias, skitkul!!
helgen efter det är det fest i linköping, hos kajsa.

nu i helgen så bjöd vi in våra nya grannar, eller dom har ju bott här i ett halv år så super nya är dem väll inte men det va jätte trevligt, vi åt mat o snackade massa, på söndagen mådde jag inte bra, kunde knappt äta, jätte konstigt sedan kom daniels föräldrar o direkt när dom gick så kom mattias över så åt vi mat med honom.

imorgon blir det jobb, sedan ska jag ner till floristhuset o lämna papper från frida, ska fixa med alfa kassan oxå.
men nu ska jag inte göra nått, bara slappa o va onyttig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Maria och jag ska nog till Andreas så hopaps du kommer dit :) Har inte heller någon aning om vad man ska köpa, får väla hitta på nåt skoj. Jag har så fucking ont om pengar denna månad.

Kramkram

2008-08-19 @ 12:02:07
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0