helgen!



igår va jag på fest hos Karin, Andreas fyllde 30 (stackaren)
hade noll party humör innan jag åkte men så fort jag kom dit o fick se Maria, så vart det tvärt om, vi klarade inte av att se på varandra utan att vi bröt ihop, sen började vi dra skit dåliga skämt som bara vi tyckte va roliga, typ som när julfesten är så ska vi olja in Andreas o sätta honom på ett bord med ett äpple i munnen så kan han spela gris...... hahaha
hursom så hade vi as kul o det blir ju inte bättre än vad man gör det till. vi fivk en party påse men ballonger, serpentiner o klubba o tuta i + en uppdragslapp mitt uppdrag va att tuta i tuta hela tiden och tro mig, jag gick in för det!! det slutade med att jag satt med 4.A tutor i munnen, maria gick in för sitt oxå stenhårt, det vart tillomed lite fajt om vem som va bättre än den andra...haha
vi kom på delad 1.a plats, jag vann kritor, sånna man ritar på asfalten med, så vi sprang ut o ritade en hage med uppdrag o så fick Maria spela lik o jag ritade runt henne, väldigt trovärdigt vart det.....not!
Daniel o jag drog hem tidigt, va ju stentrött.
Idag har vi varit ute o fiskat, shit! vilken stor abborre jag fick, det va kämpigt att få upp honom, trodde ett slag att det va en gädda, sen fick jag fler men inte lika stora, ska bli gott o äta imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Maria

haha vi hade galet roligt. Var länge sen man skrattade så mycket, helt sjukt :) Det verkade som att det var fler som inte var på partyhumör. Blev så glad när du kom så man kunde få sig lite välförtjänta skrattattacker hehe.

Kram på da!

2008-08-25 @ 17:05:28
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0