helg!



Så kommer helgen, ska inte göra mycket, har inga märkvärdiga planer överhuvudtaget, om 2 timmar ska vi dra o äta lite, ta ett glas vin o så, ska bli skönt o få äta ute ikväll, slippa bry sig om att laga nått själv, särskilt nu när man är deppig, så middag ute förgyller en del.

imorgon, ska vi dra ut i skogen i hålan Överum o plocka kantareller, får väll se om vi hittar nått, kommer säkert komma hem med mer fästingar än kantareller, mmmm...kanatarell stuvning på varma mackor, mmmmmm och te så klart, hur gott är det inte!
skulle va kul o fiska lite oxå, skulle vilja fiska kräftor, men vart gör man det, finns det nånstans här i v-vik som man kan det? fast man behöver ju båt oxå, o det har jag ingen.

ska väll gå o rota lite i gaderoben nu, se om jag hittar nått o ha på mig, spelar ju aldrig nån roll hur mycket kläder man har, det finns ändå aldrig nått att ta på sig, skulle vilja shoppa lite. får abstines har inte handlat på några dagar, men så är det när man försöker spara...suck!

Kommentarer
Postat av: Maria

bonbonland verkar askul ju. Längtar redan :) Hopaps du får kul ikväll. Synd att jag inte kunde hänga med till överum imorrn, måste ju se vad du har för hemliga ställen där :) Också vill jag ju se dig i gummistövlar så klart hehe

2008-08-08 @ 17:41:41
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

haha... det är en snygg syn, mig i blåa gummistövlar och fleecejacka o keps, som en bonne, fast då passar jag ju in i Överum:P

visst verkar det kul på bonbonland! man måste få vara barnslig ibland, varför växa upp så fort?:D

2008-08-08 @ 18:13:35
Postat av: Maria

precis!! Jag vill ju inte ens bli vuxen haha. Om det finns bonbonland i Danmark så är Överum ett bondeland haha

2008-08-08 @ 18:19:31
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hördö, fram med ölspelet nu för om två helger blir det tjejfest hos Maria Falkman :)

2008-08-08 @ 20:05:40
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

nice!!! jag ska tokleta imorgon, loooovar!!!

2008-08-08 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0