Gränsö slott!



Så har vi varit på slottet o ätit o jag är onykter för första gången på 1 år, så ni får ursäkta mig om jag är kass på att stava, lätt o missa tangenterna.
hade skit trevligt ikväll, vi åt tre rätters, scampi som förrätt o räkfylld gädda som huvudrätt och drömmen som dessert!!! herregud va gott det va, ska baka bullar med den saken som va till pajen  o kalla det Änglabullar, för jag lovar, det va som ett stycke himmelrike i munnen som smälte, och så ska jag tapetsera om i mitt rum till 1800 tal o kalla det änglarummet o där ska jag äta änglabullar o dricka te. åhhhh vill göra det nu!!!
det va tre bröllop på slottet oxå, så det känndes lite udda o dundra in där, men vi fick ju plats iallafall, efter ett tag så kom ett par som gifte sig idag 080808, nog många som kör idag...hipp hipp hurra till dom!!!
dom va astrevliga, vi satt o pratade länge.
o nu är jag hemma, är inte direkt trött, är sugen på en päron congac till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0