deppigt värre!

Fortfarande deppig, det kommer igår, tror det har med att göra att jag såååå nära att gå in i väggen när jag hade butiken, skiten ligger kvar, panikångest, stressen, bröstsmärtorna, skulle verkligen behöva komma bort ett tag, få slappna av o bara ta det lungt, göra nått kul. försöker spara för fullt, kanske jag kan dra nånstans nästa månad, skulle vara sååå skönt, behöver verkligen lite andrum.

idag ska vi nyttja en av bröllopsgåvorna, det från daniels Chefer, vi fick presentkort på Slotts resturangen, stans finaste! yey, nått att se fram emot.

Ingen åska inatt, snacka att jag blev besviken! skulle vilja ha ett rejält åskoväder, hur mysigt är det inte!!

Kommentarer
Postat av: Maria

usch för åska. Hörde du inte den hårda smällen igår kväll? fast mina föräldrar bor på markör och dom sa att där bara mullrade det. Så det smällde väl bara över viborg. Nån som är arg på mig däruppe kanske.

Men vännen då vad jobbigt att känna så. Hoppas du får komma iväg snart och helst till det där godislandet antar jag :) Det skulle göra susen.

Kramkram

2008-08-08 @ 12:07:57
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

jo här mullrade det bara lite granna :(

godislandet hade inte varit fel hahaha.... vill du hänga på, hur kul är det att åka själv då på en skala, har tragiskt nog aldrig varit i Danmark heller...

2008-08-08 @ 12:48:28
Postat av: Maria

Jo skulle vara jäkligt kul att åka till det där godislandet som du pratar så mycket om. Du verkar vara ivrigare än barnen hahahaha. Skulle vara kul att åka iväg på nåt sånt men vad kostar det?

2008-08-08 @ 13:32:25
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

vet inte vad det kostar, swebus tur o retur ner till malmö kostar 600 o sedan ska man ju över bron o inträde, så det gäller ju att planera, typ åka nästa sommar eller nått, då har man ju tid o spara o slipper snåla.

2008-08-08 @ 15:15:42
Postat av: Maria

jo men planerar vi till nästa sommar så hänger jag på :)

Men du, det där med bron...man kan väl fan simma över. Billigaste alternativet hahaha

2008-08-08 @ 15:26:46
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

haha, sant! kan ta på oss varsin badring oxå om vi blir trötta, så drunknar vi inte, hahaha...

är helt inne på att åka nångång nästa sommar, skulle va skitkul, dra ihop några o åka till Danmark, nice!!

2008-08-08 @ 15:46:57
Postat av: Maria

haha VI i badring?? haha nice! Jag ska till norrbotten också nästa år och gå på myggsafari hehe. Men med lite framförhållning så ska jag nog kunna få in Danmark också. Skulle var skiiiiitkul! Jag är mé!

2008-08-08 @ 15:51:11
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

kul!!! jag längtar! ska jag köpa godis tills jag kräks. kolla sidan http://www.bonbonland.dk/ skitkul ska det bli :D haha...

2008-08-08 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0