måndag

Idag när jag vaknade o gick som en zombie in i badrummet o skulle duscha, så fick jag PANIK!!!.... i badkaret sitter en stor svart kloakspindel med grova ben, jag skrek på daniel o han kom o plockade bort den.
när jag sedan duschade känndes det som om det kröp överallt på mig o tanken slog mig att spindlarna kan ju krypa in i hålen till bubbelbadet, herregud vilken skräck ligga där o bubbla o ut flyger det stora grova spindlar på en FYYY..... tänker sätta på bubblet INNAN jag sätter mig i nästa gång, för säkerhetens skull. :)


blir så klart inget paris till nyår, vi ska dit i juni iställer på våran honeymoon.
har registrerat mig på facebook.com det va faktiskt roligare än vad jag trodde, men det är inte många som jag känner som finns där,  tog ett slag innan jag fattade hur allt funkade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0