YR

jag är en riktig yrmössa!
hela förra veskan har jag planerat o tänkt att på tors 8/3 är det begravning, så jag har beställt ett 60 tal passion o 20 Navonna, jag fixar ihop en begravningsdek o börjar med kistdekorationen, när jag har satt i allt grönt o börjar med liljorna så ringer Bruket o beställer till torsdagen o vill ha gul/blåa band, vilket då är lite sent!! eftersom det är imorron säger jag, näää tycker dom det är väll den 15/3, jag kollar i papprerna o visst står det 15/3, så nu står jag med 60 passion rosor o 20 liljor blandannat! irriterande, skulle kanske behöva åka till IKSU spa o rensa hjärnan.

Idag kom den extra jobbiga kunden in! bara Ida vet vem jag pratar om, blir sååå ARG på henne, som vanligt börjar hon gnälla som hon verkligen är sååå BÄST på att göra, gnäller på att det bara finns Weibulls fröer, sedan gnäller hon över att jag har för några fröer o att det ser inte inbjudande ut när man kommer in, hallå jag har 70 frö sorter, duger inte det???? vad fan skulle jag få plats med fler???? i taket eller??
nä det där med sek.....n är frestande ibland!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0