Slapp kväll

Har jobbat 2 dagar på Gardentime nu, o det är riktigt skoj, kan nog inte få det bättre än så här.
på söndag ska jag o Daniel kolla på hus i V-vik, vill inte ha det huset vi ska se på men Daniel envisas med att vi ska titta på det, vill kolla på huset i Ludde istället, den trädgården är sjukt fin!

blir en lugn helg, ska ju jobba i butiken imorron, men förhoppningsvis inte länge till :D

den här kvällen har jag ägnat till enbart slapp framför datorn, men det är skönt, skönt att inte alltid ha en massa tvång o måsten, bara slappa......

ska troligen in till V-vik imorron o träffa Jenny O Mattias....

Kommentarer
Postat av: TESS

hej,
tack för titten.
jag kan tyvärr inte säga att jag känner igen dig så jag vet inte var du sett mig innan.

2007-03-31 @ 21:53:06
URL: http://smultrontess.blogg.se
Postat av: ida

halloj grattis igen till jobbet!!!!!!
kramar

2007-04-01 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0