Nu är våren här!

nu är våren kommen hopptrallala!........ det är fantastiskt idag! 15+ o jag o Daniel satt på balkongen o fikade idag, Zigge tog sina första steg på gräset oxå utan koppel, han NJÖT! vi har bestämt att han ska få va utekatt, vi ska bygga en slags ramp upp till balkongen, så han kan komma o gå som han vill, ska bara köpa ett halsband till honom först, när vi skulle in blev han lika sur som ett barn i en godisbutik, min lilla sötnos ville vara ute mera,
o jag har sett snödroppar idag, och en FJÄRIL!!!! synd bara att jag inte hade kameran tillgänglig
Daniel ska åka motorcykel till jobbet idag o imorron är han ledig så då blir det väll till o åka hela dagen,

kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0