Andrum! vart???

Konstigt att man kan längta o önska efter något så mycket att man tycker att tiden står stilla, att man aldrig kommer att nå dit, är riktigt jä..a less på det här nu, vill kunna gå ut utan att folk blänger ögonen ur sig, vad är det för fel på folk här? är dom så inskränkta??
jag bor på 54 kvm ungefär, det är mitt andrum, här kan jag vara för mig själv, utan att folk gnäller o påpekar saker HELA tiden, men inte änns dessa 50kvm får jag ha för mig själv, överumsbona har börjat att ringa HEM till mig, precis som om jag skulle vara nån läkare som har jouren eller nått, herre gud hur svårt är det att gå till en butik när det är öppet??? är det stängt så får man väll VÄNTA!, inte direkt att jag skulle komma på klockan 9 på kvällen attans jag måste ju ha en tröja på vero moda, jaaaa jag ringer chefen o ber dom öppna klockan 9 så jag kan köpa den innan jag ska iväg, man ringer inte HEM till folk så.........suck. drömde tillomed om kärringarna inatt
vill desperat härifrån!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0