Helgen har gått igen...

fort som attan! har det gått, igår va det verkligen som om vi va på semester, det va fantstiskt fint på Visingsö men tyvärr va det 37 grader i SKUGGAN! så man höll på att smälta, men Vättern va sval o skön så doppa fötterna så mådde man bra igen :) självklart blev det polkagrisar oxå...mmmmm. o på kvällen åkte vi till karin o grattade henne lite.
idag har jag varit i valdermarsvik o tagit Eu-korten, det funkade bra o nu har jag det eller snart iallafall, det är på väg, på fredag ska jag köpa en fin Kymco Agility, röd såklart! är utmmatad, det va stekande sol när jag körde runt, runt, runt i banan, så en sval dusch när jag kom hem va underbart!!

ska äta min nyrökta Abborre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0