Torsdag

herregud vad dagarna sniglar sig fram, blir galen, man lixom sitter o vet inte vart man ska gör av all energi, man blir verkligen knäpp, särskilt nu när internet har lagt av i butiken...inte så skoj
fick mail av en kille från v-vik idag som är "medium" för 500 kr kan han komunisera med "anden" o föra den över till andra sidan, låter ju ganska bra, undra om jag ska testa det, tänk om det inte finns nån ande där då, vad gö jag då, kommer o känna mig riktigt dum då, eller oxå bara utarbetad...
dagen har varit lugn idag oxå, ska prova o packa lite idag skulle göra det igår men efter ett par saker så upptäckte jag att väska är för LITEN!!! illa....... så nu idag under min dötid på jobbet har jag suttit o planerat, duktigt va? har nog aldrig planerat, brukar bara ta med det jag vill ha så får det ta den plats det vill.

måste gå o städa efter kissen nu, han fick kokt torsk, som han är sååå galen i, men han har en förmåga att äta på mattan, inte bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0