tjo hej!

igår snöade det här....yeeeeeyyyy!!!!! o när jag vaknade va hela världen .........   GRÖÖÖÖÖÖN! illa, men men, det började snöa igen o nu är det ett fint vinterlandskap ute, har sjungit julsånger idag, fick julkänslor, när det knarrar under fötterna o man fryser om näsan.
köpte nån weight whatcher mat med tonfisk, den håller sig till 2009, då kan man ju fråga sig vad den innehåller?? är den så himla nyttig egentligen?? o hur mår fisken om 2 år??? brrrrrr....hemska tanke.

Är ledig imorron oxå, har nya öppettider nu, så man kan säga att det är lördag för mig idag... :P
ska smälla i mig en halv påse chips snart ska se på nån film idag tänkte jag, "projekt hades" hette den visst, får se om den är nått o se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0