Lördag!

ledig ledig ledig! sitter o slappar i fåtöljen med en cappucino, är lite sliten sen den virutella festen igår, det va skoj, en fruktansvärt bra lösning om man inte kan träffas.....
nästan 2 floskor vin blev det oj oj....fast är glad för jag trodde ja skulle va mer trött idag.......
har sett 2 avsnitt av förhäxad idag från boxen jag gav mig själv i julklapp hihi.... känndes skönt o krypa ihop i soffan med mitt nya fluffiga täcke!!! nått som jag tro alla borde ta sig tid till då o då, det förtjänar man.
ska packa allt idag, imorron bär det av...wiiiieeee

Kommentarer
Postat av: Ullen

Två flarror, jeeeses. Ha den bra dag!

2007-01-06 @ 11:39:49
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Partypolarn

Så du överlevde vår virtuella fest du med? Så bra! Jag mår heller inte som jag förtjänar idag... konstigt.. Det kanske bara var virtuellt vin med? Hihi..

2007-01-06 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0