Linköping

REA!!!!!!!

love that word!!

va på ikea igår fast jag hade nog tänkt o hoppa över det, va inte så himla pigg sen lördags natten, huvudvärk o illamående, sliten som jag va så gick jag ner till bilen när Daniel kom,
när vi kom till ikea så s¨g jag mest fram emot att äta den undebara maten på "Chili" men eftersom jag va ensam om att va hungrig som en VARG så fick jag vänta en låååång timme extra.

gick upp på Gina o hittade en rosa mysig tröja som va sååååå mjuk för bara 49:- (som sedan visade sig när jag kom hem att vara FANTASTISK! den va så mjuk som om du skulle ha nallen ferdinand tyg om dig!!)

vi gick vidare till Vila där jag gjorde ett sjukt bra klipp, som jag är riktigt glad över, hittade en klänning, det stog XS men jag va optimistisk o sprang in i provhytten den satt PERFEKT!!! vilken lycka!!! o daniel tyckte oxå den va jättefin! DUBBEL lycka! den hade kostat 400! men nu bara 100!!!

vi gick o åt på mitt älskade Chili, sedan gick vi till Ikea, där vi handlade allt möjligt, lakan, ljus cylinderkuddar o.s.v
efter 2 timmar inne i ikea, så åkte vi över till maxi, där jag hittade lite grejer bland annat en lite alla hjärtans present till min kära syster, kan ju inte skriva det här.......

sen till min stoooora förvåning så hittade jag ett par svarta stövlar 199:- bara hur ofta hittar man skor på maxi?? ALDRIG.

så man kan nog säga att det blev en lyckad dag trots min seghet, vi åkte hem o en riktigt utmattad Linda somnade SNABBT i bilen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0