Fredag

snart är det helg igen...längtar!!
ska på revy idag som d,s föräldrar bjuder oss på, har aldrig varit på revy, bara sett sånt på tv, men det ska bli skoj.
imorron ska jag till Linköping o PARTA!!! yey!!!!!
längtar riktigt mycket till det, det kommer en tjej dit som jag träffade typ -99 på en handelsutbildning, sen när jag flyttade till v-vik så tappade vi kontakten, ska bli skoj o träffa henne igen!!
ska ner till butiken snart o jobba känns bra nu när jag bara jobbar 4 timmar om dagen, känner mig piggare, nästan normal! :P

Zigge fick gå ut i snön idag, det tyckte han inte om, han pressade sig mot husväggen o benen skakde på honom, stackars lilla missen, vi gick in ganska snabbt, han frös ju så mycket, sedan började han tvätta sig frenetiskt o skaka på tassarna.

Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0