2007

Gott nytt år!! ett nytt år, nya möjligheter........ har nyss kommit hem fån daniels morbor med fam vi har haft det bra, alltså seriöst!!  jag har inte änns kännt att det va 2006! känns som om det fortfarande är 2005 åren går så fort att ja inte hänger med.
hade skoj i kväll men 5 över 12 så tröttnade jag o gick jag in o gjorde fruktsallad....
mitt nyårs löfte iår är att jobba mindre, orkar f*n inte jobba 70 timmar i veckan, o troligen kommer jag förhoppningsvis o sälja butiken snart så då går ju mitt nyårs löfte i uppfyllse.
J blev sur för att jag inte firade nyår med henno o M, men snälla hon va ju faktiskt sjuk o jag ORKADE inte, så det va ju perfa att fira här hemma i Öderum.
hon skickade ett mess o skrev... jag trodde ju att VI skulle fira IHOP!!! Suck........orkar inte änns o komentera detta!
när jag gick hem inatt så skämde jag ut mig för byggden, gick i en gul väst kort kommer senare hehehe.....
men medans jag pratde med F så kom det några bakom mig o jag började skämmas........ så jag slet av mig den, nog att ja e onykter men snälla jag har lite vett i huvudet ännu!! tror jag iallafall´............
vill bada BUBBELPOOL NUUUUUUUUUU.......................... bara kände att jag ville det!!!
ska kolla mailen nu ser att nån ville nått..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0