tisdag!

har inte skrivit på ett par dagar! sånt händer, kan ju inte sitta fast i datorn jämt..

va på stan i går med Jenny, vi shoppade lite hittade en tröja på JC som va sååå ful!!!! såg ut som en tyg påse! men jag provade den o den satt skit snyggt!! så jag köpte den, blev även ett par leggings o ett par snygga muggar från MIQUE.
sedan bjussade jag jenny på lite mat på China då fick jag även lite tid till att tina mina frusna fötter, skorna hadde läckt hade ju bara tyg skor o det va slaskigt ute.

daniel kom o hämtade mig sedan o åkte i våran egen bil, det gick fort med reparationen, men jag hade hellre velat åka mer i yhans föräldras nya fina saab som dom så snällt hade lånat ut til oss medans bilen stog på verkstan, men oljan började koka på hemvägen så det blev verkstaden igen så vi fick en lånebil en ny fin skoda, som vi faktisk fick starka funderingar på att byta till.

ska röja det sista i stora lokalen idag!!!

ja just det!!!!!
träffade den misshandlade mordhotade kvinnan igår som jag hjälpte i fredags, hennes sambo sitter i häktet i väntan på rättegång, hon va så glad hon har flyttat nu till sin familj i LKPG.
bra för henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0