Shopping

Har nyss kommit hem från Västervik, det va trevligt o få gå lite på stan.

träffade Jenny o vi Ville gå till Skafferiet o äta deras FANTASTISKA sallad!!! men när vi kom fram så hade dom STÄNGT!!
ahhhhhhhhh........
världen går under!!!! stängt pga. ägarbyte!! vad menar dom???
dom kan ju inte stänga det, det är ju det enda vettiga o underbara stället i v-vik, det är ju så fantastiskt gott så man kan vakna mitt i natten op känna smaken av deras underbara dressing o tänka...mmmmm.... skafferiets pasta sallad :D
Besvikna som vi va gick vi 10 meter och lyxade till det med lite mat på Stadt, morots medaljonger med kantarellsås....mmmm, inte skafferiet direkt men helt ok...

efter maten va det dags för SHOPPING!!
gick till B-young o skulle kolla tunikor från ICHI hittade ingen direkt snygg, men jag hittade en från sisters point så va sååå underbart snygg så man skulle kunna döööö, tyvärr så va den lite för dyr för min plånbok...suck :(
köpte däremot 2 stickade jumprar på rean.
gick vidare för o se om jag hittade nån födelsedags present till Daniel, gick in på kappahl o hittade många fina tröjor, jag vet att han inte vill ha nänting, men hallå jag, hans sambo kan väll inte stå tomhänt när han fyller! vad tror han, men det blev ingen tröja.....
hittade däremot en Tunika till mig, en fin vit o beige på barn avdelningen!!! hahaha... stl: 158 provade den o trodde nog inte att jag skulle få den på mig, men den fick följa med hem :D kul kul....

gick till åhlens o köpte ögon glitter :P såg lite festligt ut blir kanske nått till helgen när jag ska ut i lkpg igen

ikväll blir det lungt, har inte riktigt planerat vad jag ska göra, får se.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0