Semla

så har man ätit sin första semla!!!! för i år alltså :)

jag fick se till o fixa den själv, finns ju inga laktosfria semlor, så det va abara till o knalla ner till konsum... kräääk o köpa laktosfri grädde.
som vanligt blev jag förbannad när jag klev in, dom hade SÅKLART tagit hem värsta fet stället med fröer från bröderna Nelsson...grrr >:(
frågan är ska jag ta hem fröer från Weibulls nu då???
jaja...Maria är förbannad på D o mig nu det LYYYSER igen henne, hon hälsar inte på oss snäser o rycker pengarna ur handen, frågan är, är hon sur över att vi faktiskt INTE ska lägga ner??? skit samma, det är bara hon som mår dåligt av det!!! hahaha..... kan DU HA! :D

hur som SEMLOR! mmmmm........... daniel sa att han hade inte ätit nån godare semla i år än den jag gjorde!! weeeeee.... :)

ska nog äta en till idag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0