Ny dag...

snart helg igen!!! vad härligt. inte för att jag ska göra nått särskilt men det är alltid skönt o va ledig.

idag blir det troligen en lugn o vanlig tråkig dag på jobbet, men det är ju bara 4 timmar så jag ska väll inte gnälla så mycket, det hade kunnat vara värre.

kollade på film på 6.an igår "snygg, sexig o singel" det är såå rolig, men när filmen va slut så somnade jag ju i soffan o vaknade av att taimern till lampan släckte, va bara o släpa sig upp o in till sängen, kolsvart såg ingen ting, Daniel la ju sig tidigt, så man fick känna sig fram så man inte trampar på katten eller nått.

appropå katten, har funderat på en sak, kan man köpa kläder till katter?? skulle nog vilja det, bara en liiiten tröja eller nått, han är ju min lilla bebis o jag har ju provat en polotröja på honom  en gång, han vart såå fin, ok att han inte tyckte om det så mycket men det gör inget, ska kanske prova iallafall : )

ska starta min morgon idag med lite frulle o o en film... mysigt värre!!

Kommentarer
Postat av: ida

det finns ju massa söta minihunds käder du kan ju säkert prova nåt sånt bara han får vänja sig så funkar det nog, = )
kram

2007-02-16 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0