måndag IGEN

så va det måndag idag igen då, har nyss gått upp känner mig fortfarande sliten sen helgen, ska ALDRIG mer dricka teuqila, efter den så blev jag jättekonstig, har en del minnesluckor oxå, inte likt mig!!
igår va jag fast besluten att jag INTE skulle dricka en endaste droppe till i mitt liv, men när man hänger över toa stolen så har man många tankar o det är oftast så himla synd om en.....inte en droppe, tror nog inte att jag håller det men en sak ALDRIG MER TEUQILA!!!
lördagen va skoj, vet inte om alla tyckte det, men jag gör det iallafall, förutom när vi skulle hem o jag kände att den vidriga drycken som jag nämde tidigare tog ut sin rätt, fick panik o ville hem, ringde Daniel i förtvivlan o han kom o hämtade mig, fruktansvärt snällt av honom!!

ska försöka äta lite frulle nu, det mesta av illamåendet har lagt sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0