Good morning!

så va det alla hjärtans igår då, det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.
affärerna gick sämre än vad jag hade trott, dom är visst inte så romantiska här i överum...suck...

Daniel o jag skulle inte fira o det va ju bra!! vi åkte bara in till V-vik o gick o åt på resturang, det va massa folk ute o åt, vi hade tur att vi fick ett bord, dom flesta borden va ju bokade.
sedan när vi åkte hem så somnade jag ju så klart i bilen igen! det är sååå sövande.

fick lite alla hjärtansdag choklad av min syster oxå, det blir till helgen med lite mousserande vin o n¨ått gott o äta.

KRAM O HEJ

Kommentarer
Postat av: ida

tråkigt att du inte sålda mer! vi fick in 12300 , sprang som grisar är fortfarande seg =(
annars lät det som du hade en mysig allahjärtansdag
stor kram

2007-02-15 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0