gnälligt!

tänker gnälla lite nu... men bara lite!!

när jag vaknade idag så hörde jag nån i trapphuset som borstade...NEEEEEEJ....panik!!!!!!!!
snälla säg INTE att det har kommit mera SNÖ!
tiden går, så kom en plogbil...F*N....F*N.......F*******N!
vill inte ha mera snö, kollar ut genom fönstret o det har kommit MASSOR av vitt....kräk, vill inte mer nu, kan inte bara våren ta o komma??? suck....:(

kan sätta vad som om att jag har feber idag, känner mig riktigt dålig, men men .....bara o jobba ändå! weeee

Lite frulle o varmt gott kärlekste, så kanske jag blir lite gladare..

Kommentarer
Postat av: ida

stackars liten som är sjuk , men du är duktig som jobbar = )
kram

2007-02-08 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0