en helt vanlig tråkig dag i Överum

Är sjukt trött o sliten idag, har kämpat hela dagen med att göra begravnings dekorationer, jag måste bara säga jag HAAAATAR!!!! kransar!!!!!!! jag va så less på skiten innan jag hade börjat, så jag fuskade, istället för cypress som tar en miljard år att täcka med så tog jag mossa, det blev helt ok, hoppas bara dom som ska ha den blir nöjd. eller dom som har beställt den :)

Snö kaos i skåne!!! SNÄLLA!!! dom är ju mer patetiska än stenungsund eller i samma nivå!! alltså dom har inte ett dugg mer snö än oss till o med mindre o TÅGEN ÄR INSTÄLLDA!! hahaha... skrattretande till o med flygen va inställda...ehhhhh hmmm märks att det inte bruka singla små fina flingor i skåne..... :D

ska inte va mer elak nu, men jag va bara tvungen att kommentera...... hihihi

Drömmde inatt att jag fick jobbet i Umeå, tänk om jag får det :P helt otroligt då, ska skicka ett till brev snart med lite bilder på vad jag har gjort då kanske....

kram o hej

Kommentarer
Postat av: ida

gud vad löjliga de är minns du hur länge vi fick vänta den där morgonen då det låg lite pudervitt på vägen hahaha
skicka bilderna så du får jobbet ,håller tummarna för dig = )
kram

2007-02-23 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0