hej hopp!

har varit på banken idag o pratat hus, eller fått en sån där lånegaranti grej, vi fick låna MYCKET mer än vad jag trodde toppen!! så nu blir det till att leta hus, ska kolla på ett hus den 17/4 på myggstigen tror jag det hette men den 18/4 ska vi kolla på ett skit fint radhus på ejdergatan, så himla FRÄSCHT!!

trodde datorn började brinna igår, det stank bränt i rummet o jag fick panik o stängde av datorn, efter stt slag satte jag på den igen o det började lukta igen återigen panik o så öppnade jag balkong dörren shit!! vilket os!!!
det va  inte datorn, det va ett hus som brann typ 50 meter bort obehagligt en liten pojke brann inne oxå.....

usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0