God morgon

Idag när jag vaknade så kännde jag mig extra hårig!! det visade sig att katten låg på huvudkudden med sin mage på mitt huvud, jättemysigt ända tills jag fick en tass i ansiktet o en svans i munnen.

är nog trotsallt nervös inför nästa söndag, drömde om det inatt. skulle åka til Umeå o gick på flyget o vipps så va vi framme märkte inte änns när vi flög satt o irriterade mig på människan jag satt brevid en tjock herre som hade massa konstiga ljud för sig....hoppas inte det va en sann dröm :P
helt plötsligt skulle jag tillbaka hem, på flyget igen...men hittade inte biljetten, attans skakade på väskan allt flög ut men ingen biljett, en man kommer fram o säger: alla ni ungdommar är ju med i pyramidspel så varsågod, oså fick jag en tjuga..... sen vaknade jag av allt hår på huvudet......

ska gå o fixa lite frulle nu, kan behövas en rejäl om man ska orka med denna SLITIGA dag :D hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0